Jobopslag: bogholder

Global Aktion søger: Bogholder

Har du erfaring med bogholderi, og har du lyst til at arbejde i en dynamisk politisk organisation drevet af frivillige?
22. januar 2020

Global Aktion søger en medarbejder til at sørge for den daglige bogføring. Ansættelsen er med start den 2. februar 2020 og på 6 timer om ugen til en månedsløn på ca. 6000 kr. (inkl. Pension og feriepenge). Din opgave er at aflaste vores projekt- og økonomimedarbejder, så denne kan få mere tid til andre opgaver.

Arbejdstiden er fleksibel og aftales med vores projekt- og økonomiteam.

Dine opgaver er:

  • At holde organisationens bogholderi up to date.
  • At bidrage til planlægning og monitorering af organisationens budget.
  • At lave kvartalsvise finansielle rapporter.
  • At klargøre lønudbetalinger via Danløn.
  • At klargøre betalinger i banken.

Vi forventer at du:

  • Har god og dokumenteret erfaring med regnskabsprogrammet E-conomic.
  • Har god og dokumenteret erfaring med bogføring og budgetplanlægning.
  • Har erfaring med at udbetale løn via Danløn.
  • Har erfaring med at færdiggøre regnskaber til revision.
  • Er god til tal og har erfaring med at holde overblik over flere budgetter og regnskaber på samme tid.
  • Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i en politisk forening med mange frivillige.

Du kommer til at indgå i vores projekt- og økonomiteam. Vi forventer at opgaverne løses i dialog med de øvrige ansatte og at din arbejdstid er på hverdage mellem kl. 8.00 og 20.00. Opgavernes karakter og sammensætning kan ske at ændre sig en smule som ansættelsen skrider frem, men det vil vi revidere sammen hen ad vejen. Arbejdsstedet er Nørrebro i København. 

Deadline for ansøgninger er tirsdag den 28. januar kl. 9.00 og sendes til info@globalaktion.dk. Samtaler er torsdag den 30. januar. Forventet start er mandag den 3. februar 2020.

Yderligere informationer fås hos projekt- og økonomimedarbejder Helle Severinsen på 30220318.


Nyhedsbrev
Tilmeld dig og modtag Afrika Kontakts nyhedsbrev